Supermiljöbloggen lanseras!

8 Nov

Jag var lite tidigt ute när jag skrev om Supermiljöbloggen för ett tag sedan, den lanserades nämligen först idag. Och på lanseringsdagen passar jag på att följa upp min tidigare artikel om de amerikanska halvtidsvalen med en text om vad valen kommer att innebära för den amerikanska miljörörelsen.

Jag skulle vilja tipsa alla miljöintresserade att följa bloggen. Den är konstant uppdaterad med både korta texter och längre fördjupande och ger ett brett perspektiv på miljöfrågan.

Ett svar to “Supermiljöbloggen lanseras!”

  1. Petter 14 november 2010 den 5:05 #

    Ta det lugnt ett tag till opinionen har lugnat ned sig.
    Det gör jag.
    Skriver några inlägg som speglar opinionen så de känner sig till freds.

Kommentera

