En supermiljöblogg!

2 Nov

Tillsammans med några av de skarpaste skribenterna Grön Ungdom har att erbjuda kommer jag framöver driva den splitternya Supermiljöbloggen. Målet är att den alltid ska vara uppdaterad, relevant och att den ska bli ett nav för det politiska miljöbloggandet. Jag publicerade just mitt första inlägg där, och det handlar om ingenting mindre än de amerikanska halvtidsvalen.

3 svar to “En supermiljöblogg!”

  1. walkfit platinum reviews 22 juni 2013 den 3:56 #

    Important info. Happy everyone I found your blog inadvertently, with this particular stunned exactly why this specific coincidence didn’t occured in advance! I personally bookmarked the idea.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention En supermiljöblogg!: -- Topsy.com - 02 november 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Jakop Dalunde and Tova Wellton, Jakob Lundgren. Jakob Lundgren said: En supermiljöblogg!: http://wp.me/pyt6E-p4 […]

  2. Supermiljöbloggen lanseras! « Jakob Lundgren - 08 november 2010

    […] var lite tidigt ute när jag skrev om Supermiljöbloggen för ett tag sedan, den lanserades nämligen först idag. Och på lanseringsdagen passar jag på att följa upp min […]

Kommentera

