Nu även på Alliansfritt

24 Mar

I framtiden så kommer ni även att kunna läsa inlägg från mig på Alliansfritt Sverige där jag kommer att skriva om de tokerier som Alliansen kan ha för sig ibland. Jag rekommenderar er att följa bloggen som inte alltför sällan kommer med avslöjanden som media helt missat.

Redan idag går jag ut hårt och lägger mitt första inlägg om hur ordföranden för M-kvinnorna i Västernorrland verkar haft svårt att hålla koll på hur lönegapet mellan män och kvinnor utvecklat sig egentligen.

Självklart så kommer jag även i framtiden uppdatera den här bloggen med samma typ av inlägg som tidigare. Så fortsätt gärna att kika in då och då!

Kommentera

