Skriv på för att stoppa Förbifart Stockholm

10 Sep

Nu har ETC startat en namninsamling för att stoppa regeringens dyra, miljöovänliga och felprioriterade Förbifart Stockholm.

Om ni som jag känner att Sverige faktiskt har bättre saker att lägga 28 miljarder på en 21 kilometer miljöovänlig motorväg i dessa finanskristider så kan ni skriva upp er här: Nej Till Förbifart Stockholm

P.S: Man måste förhandgranska sin kommentar för att få upp en CAPTCHA att fylla i och sen kan man skicka den.

Ett svar to “Skriv på för att stoppa Förbifart Stockholm”

  1. Johan Christensson 06 december 2009 den 11:05 #

    Jag har alltid röstat borgerligt och har svårt att tänka mig att rösta för ett rödgrönt alternativ. Dock får jag kanske börja tänka över detta nu, när jag inte riktigt får ihop Reinfelts pre-Köpenhamska tal om förändring och Carlgrens konstiga argument för Förbifart Stockholm.

    Snälla allianspartier, driv en vettig miljöpolitik, så jag slipper rösta på miljöpartiet!!

    Förbifarten är en omodern 60/70-tals lösning. Oavsett drivmedel i bilarna som kör på den är det en dålig lösning.

    /J.

Kommentera

